Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

csi: maimi

  • shedevil

    ik ben op zoek naar het pc spel maar omdat nu die box uitgekomen is kan ik die hier nergens meer vastkrijgen die andere 2 heb ik al dus ga ik die box niet kopen kan iemand me zeggen waar ik da spel nog kan vastkrijgen of downloaden?????

    alvast bedankt

  • Casey

    Je kan dit spel nog bestellen bij bol.com en er komt een nieuw spel uit van CSI LV!!

  • Aidoann

    Ik heb het pas nog bij de Free Record Shop gekocht.

    Let trouwens op als je het gaat spelen, want er zit een bug in. Als je naar de layout room table gaat, terwijl je nog geen bewijs hebt wat je daarop kunt gebruiken, dan loopt het spel vast en kun je dat alleen oplossen door helemaal opnieuw met de case te beginnen.

  • Casey

    Bedankt voor de hint, hoe duur was het spel bij de Free; op bol.com was deze nog niet leverbaar en de prijs was 29.99.

  • Aidoann

    Hij staat op de website van de Free Record Shop voor 9,99.

  • Casey

    Ik bedoel het nieuwe spel van CSI: deel 3. Deze kan ik niet vinden op de site en volgens bol.com is deze pas vanaf 30-03-2006 leverbaar.

  • Trudie

    Het spel van csi l.v komt dit jaar nog uit,wanneer weet ik niet maar seizoen 5 -1ste deel die komt in maart,april uit

  • sharona

    Zeg Trudie wat voor werk doe je eigelijk?

  • aimy

    ik heb dat spel als meer wil weeten contateer mij op aimyfoelen@hotmail.com