Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Site over Nick

  • Babs

    Hai, wil je alles over George Eads/Nick Stokes weten? surf dan eens naar mijn site toe. Je vind hier alle informatie over George Eads/Nick Stokes, foto's, filmpjes, intervieuws, facts en ga zo maar door. Kom eens langs en veel plezier.

    http://www.csinick.mysites.nl

  • Choey

    Hi Babs,

    Echt een supersite!

  • Babs

    Thnx still working on it ;) enne bezig met wat ideeen ;)

  • Choey

    Hoi Babs,

    Je bent erg handy met het maken van een site he?

    Maar echt heel leuk gedaan. Ik kijk nu af en toe op je site om mijn avond door te brengen hahaha.

    Laat me weten of je een handtekening van Nick hebt gekregen. Dan ga ik het ook proberen =)

  • Babs

    Haha leuk om te horen dat je er plezier heb. Ik hoop snel weer wat ideeen op gedaan te hebben en ze te kunnen uitvoeren. Ik laat zeker weten als mijn handtekening binnen is, ik zet de foto dan gelijk op de site neer :) Als ik jou was zou ik het gewoon proberen hoor Choey. Het kan even duren, wacht nu bijna 1,5 maand en wachten duurt lang ;)

  • Babs

    Trouwens je mag contact opnemen als je wil hoor als je over nick wil kletsen ;) mijn email vind je op mijn site. ;)

  • Choey

    Hoi Babs,

    Ik zal zo kijken op je site!

    Tot mails.

    Choey

  • Babs

    Hai Choey, nou heb er weer wat bij gezet hoor ;) en ook nog wat foto's veranderd have fun ;)

  • Choey

    Hi Babs,

    Je bent erg crea!!

  • Babs

    Thnx Choey, heb met sommige dingen wel hulp gehad hoor ;) heb net weer wat dingen toegevoegd, George “dolittle” Eads ;). Vind het leuk dat je op bezoek blijf komen. Feel free to sign my guestbook he ;).