Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

csi miami spel

  • Eric

    Hallo ik heb een spel van csi maimi en kom niet verder

    ik ben op het strand en moet daar bewijs vinden maar heb het strand wel 10 x afgelopen en gezocht maar kan niks vinden wie kan mij helpen

    en nee emmertje en schepje helpen niet hahaha

    alvast bedankt

  • lianne

    Ik heb het nog nooit gespeeld maar het lijkt me heel leuk om te spelen

    Mijn broertje heeft het gekregen maar we mogen het woensdag pas openmaken dat is wel jammer. Is het spel leuk??

  • Elianne

    Hoihoi,

    Ik zit dus ook nog in de eerste case vast.. krijg maar geen warant voor de landon garage.. ik heb een beetje op internet gekeken en nu zag ik dat je dat portrait moet laten zien aan lonnie landon of hoe ze ook heet.. ik heb t geprobeerd maar dat is t dus ook niej..

    Wie weet t wel??

    Groetjes..

  • my

    voor Cleo

    je kan niet meer die haar van het tubetje afhalen,

    dat heb ik ook gehad eigenlijk moet je opnieuw beginnen en op het vergrootglas en dan op de pincet en dan op de haar.

    maar het is toch een haar van een kwast

  • jeweettochh

    Ik zit vast in het eerste level. Ik weet niet hoe je in de kluisjes bij de garage komt. Alsjeblieft geef me tips!!!

  • jeweettoch

    http://www.csiguide.com/miamigame.aspx

    Op deze site staat alles wat je moet doen!!!

  • jana

    je moet haar eerst alles laten uitleggen en dan bij de rechter gaan :D

  • eline

    blijven toegaan naar de verdachten en op de tekening inzoemen uit de golftas in garage daar vind je een haar. ook op de blauwe tube verf zit een haar

    Blijven praten met de msnen en dan kan je vanelf een keer in de garage komen.

    Ik loop een heel stuk verder vast,.

    ik kan ook even niets vinden.

    succes

  • eline

    foto vergroten en dan eraf pakken.