Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NIEUW SEIZOEN

  • ILONKA

    Hallo

    Ik zag in de tv gids staan dat vanaf 6 augustus een nieuw seizone begint.

    Weet iemand of dit klopt?

    Ilonka

  • Babs

    We moeten seizoen 6 nog afmaken hier, ze beginnen in september dacht ik met seizoen 7 in Amerika. Vanaf zondag begint RTL5 met aflveringen van seizoen 1. Als ze het over nieuw seizoen hebben zullen ze het over de rest van seizoen 6 hebben ;).

  • Babs

    Heb net even voor je op rtl site gekeken, 6-8 beginnen ze op rtl5 weer met herhalingen van seizoen 1 ;)

  • Trudie

    Ja zondag 6 augustus om 20.30 op rtl 5 beginnen ze met de 1ste afl van csi,dus niet vergeten te kijken.LOL

  • Patrick Kroon

    Hallo CSI Fans,

    Sorry het internet pagina van CSI klopt niet SORRY kijk voor meer informatie bij Google.nl en dan zoeken bij afbeelingen CSI.

    ILONKA sorry dat ik je het verkeerde internet gaf sorry. Ik ben trouwens een dossier aan het maken van alle CSI's heb je interesse voor zo'n exemplaar stuur dan een briefje met postzegel naar dit adres; Patrick (CSI fan) Kroon,

    Grotestraat 296-D. 5142 CC. Waalwijk. Ook andere die fan zijn mogen een briefje sturen, ik probeer zo snel mogelijk het af te maken.

    Groetjes een csi's fan uit Waalwijk.

    Patrick Kroon.

    Ps; Ik weet niet waneer het nieuwe seizoen begint.