Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

special

  • ILONKA

    hoi

    Ik weet niet of iedereen het meegekregen heb maar as zaterdag is er een csi special avond op rtl 4

    Om 20..00 uur een special over alle in's en out's van de serie en daarna de dubbele aflevering van “grave danger”

    Dus erg leuk.

  • Trudie

    Ja en zondag en maandag ook csi,dus lekker lang weekend csi lv.Iedereen bij mij op het forum is door het dolle heen.Wil jij ook meepraten,meld je aan bij mijn gezellige csi lv forum.

    http://trudie.xsbb.nl Dit is alleen een csi lv forum,de andere csi`s niet.

  • Tessa

    Hehe, als jij reclame gaat maken Trudie, dan doe ik het ook :D.

    En ze heeft gelijk, we zijn door het dolle heen en het is een supergezellig forum, wat we natuurlijk graag zo willen houden. Wil je heerlijk over CSI: Las Vegas kunnen praten, dan is dit het forum!!!Trudie schreef:

  • Babs

    Een te gek weekend word dit ;) enne het forum van Trudie is echt top :) zit er elke dag

  • Patrick Kroon

    Hallo ILONKA,

    Zou je de special op dvd willen zetten voor mijn ik ben vergeten te kijken want ik had de videorecorder vergeten in te stellen. Hopelijk krijg ik zo spoedig mogelijk antwoord.

    Groetjes van een CSI Fan uit Waalwijk van,

    Patrick Kroon.