Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vraagje over CSI LV

  • Broes willis

    Een paar weken geleden is er een (nieuwe) dubbele aflevering uitgezonden.

    Hierin ging het o.a. om een moord die in miniatuur was nagemaakt.

    In deze aflevering was ook Catherine slachtoffer van een misdrijf (wat later nog de dood van haar vader tot gevolg had).

    Maar volgens mij is die moord is die mooerd met dat miniatuur tafereeltje nooit opgelost , of heb ik iets over het hoofd gezien.?

    Kan iemand mij hier iets over vertellen?

    PS. gisteren was eens weer een herhaling, waar ik behoorlijk ziek van wordt.

  • Trudie

    Die moord is wel opgelost,die oude man heeft het gedaan die later zelfmoord pleegde waar Grissom op zat te kijken via de webcam.Ja voorlopig moeten we het doen met herhalingen,in maart gaan ze weer verder ivm uitzendrechten.De 1ste 2 afleveringen waren een foutje.Wil je meer weten over csi lv kom dan kijk op mijn forum. http://trudie.xsbb.nl

  • Broes willis

    Dat van die oude man weet ik niks van.

    Het llaaste wat ik heb gezien is dat Grisom met een pincet een fotootje of zoiets van de rug van het miniatuur lijkje haalde en dat was het einde.

  • Trudie

    Sorry,dit is een foutje van mij.Ik zat alweer een paar afleveringen verder.In afl 10 “Loco motives”word alles opgelost.Want ze krijgen nog meer huisjes binnen met moorden.

  • Tessa

    Trudie, je moet wel onthouden dat niet iedereen zo'n geluk heeft zoals wij :P .

    De eerste twee afleveringen van seizoen 7 zijn uitgezonden, maar nu moeten we het weer met herhalingen doen.

  • Broes Willis

    Bedankt trudie , dan weet ik tenminste dat ik niks gemist heb.

  • Patrick Kroon

    Bedankt Trudie,

    oja en waneer komt je nieuwe internetsite en stuur hem dan door,

    dan kan ik weer verder met me dossiers, groetjes van Patrick Kroon uit Waalwijk

    een CSI fan.