Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verhaallijn

  • Willlem

    Hallo,

    Ik ben een redelijk nieuwe kijker en kijk zowel op maandag als oop zondag maar kan aan de persoonlijke verhalen van de hoofdrolspelers soms geen touw vastknopen.

    Kan iemand me helpen ?

    Grissom; heel weinig over bekend, ik heb gezien dat hij een ooroperatie heeft gehad en dat in het begin Cathrine best wel achter hem aan zat maar ik heb ook afleveringen gezien waar Sara bij hem uit bed komt…..

    Cathrine;

    Is vroeger stipdanseres geweest, is er achter gekomen dat haar vader een maffiose hotelbaas is en heeft een dochter. Die dochter is van een man die op een gegeven moment van een zaak verdacht wordt maar ik kan me niet meer herinneren wat dat is geworden

    Sara;

    Is al jaren verliefd op Grissom, verder weet ik niets

    Jim Brass;

    Heeft een dochter die aan de drugd is verslaafd en wordt op een gegeven moment neergeschoten, waarna Grissom echt niet van zijn bed wijkt.

    Nick Stokes;

    Wordt op een gegeven moment zelf slachtoffer van een midsdrijf en levend begraven maar verder heb ik eigenlijk nog nooit een verhaallijn van hem kunnen ontdekken, gaat hij daarna weer gewoon aan het werk?

    Warrick;

    Is gokverslaafs geweest en balanceert daardoor af en toe op het randje met de dingen die hij doet om iets in een zaak te weten te komen, verder ?????

    Greg;

    Was eerst analist maar wil heel graag insepcteur worden wat op een gegveen moment ook lukt maar vorige week begreep ik dat hij slachtoffer was geworden van een explosie in het lab waar sara ook iets van af weet.

    Nou dat was wat ik weet, wie helpt me om iets meer inzicht te krijgen !!!

    Alvast bedankt

    Willem

  • Babs

    Mss vind je hier wat meer, want het is nogal wat om te schrijven hoe en wat…

    www.crimelab.nl

    en je heb nog zoveel andere linken waar je een hoop kan vinden. Succes

  • Patrick Kroon

    Hallo Willem,

    Hier een berichtje over csi, het beste kun je kijken op de internetsite van

    csi

    Zelf ben ik vanaf de allereerste uitzending fan en heb ook alle boeken.

    Succes.

    van, Patrick Kroon uit Waalwijk