Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vervolg csi

  • fan

    Ik begrijp er helemaal niks van. CSI wordt op de maandag door RTL 4 uitgezonden. Vorige week maandag was het heel spannend, de miniatuur moordenaar(es) was eindelijk bekend. Heel veel puzzelstukjes vielen op z'n plek, maar - om het spannend en persoonlijk te maken - werden Sarah en Grisom er nog dichterbij betrokken. Sarah lag onder een auto en Grisom had een gesprek met de miniatuur maakster en wat denk je TO BE CONTINUED!!

    Gisterenavond om 20.30 uur CSI. Ik dacht het vervolg te zien, wat blijkt een hele andere aflevering, WAAROM? Hoe is het afgelopen?

    Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Please

  • karin

    wij zaten ook met spanning tewachten komt er een hele andere aflevering.

    ik hoop dat ze het zo snel mogelijk uit zenden.

  • Brenda de Roos

    Waarschijnlijk hebben ze eerst weer een paar maanden stop met herhalingen, net als bij de vorige keer op einde van een seizoen..maar erg frustrerend bij een ‘to de continued’

    Heb het zelf niet kunnen verkroppen en heb ‘living doll part two’toch maar even van het internet geplukt, en kan zeggen dat het een superaflevering was. De rest wacht ik maar wel weer af, maar weet nu in iig hoe de dubbelaflevering afliep.

    Zal rtl hierover een mailtje sturen en de frustratie van de csi fans overbrengen!!!

  • fan

    Goed idee, laten we met z'n allen een klacht indienen bij rtl. Dit is toch niet leuk zo.

    Ik ben echt heel benieuwd hoe het afloopt - niet vertellen :-) Ik ga ook even het internet afspeuren voor part II

  • Brenda de Roos

    Had het zo te pakken via limewire….wel erg verleidelijk om de rest van seizoen 8 niet te downloaden…tja

    Heb rtl gemaild, duurt max vijf dagen voor antwoord

  • Gast

    Hier Kan RTL ook niet zo veel aan doen. Amerika is net begonnen aan de nieuwe reeks.

  • Brenda de Roos

    Bij deze de reactie van rtl……afwachten dus

    Beste CSI kijker,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    De aflevering van maandag 22 oktober is helaas alweer de laatste aflevering van seizoen 7 geweest.

    Aan het eind van deze aflevering kwam ‘to be continued’ in beeld te staan.

    Aflevering 1 van seizoen 8 is het vervolg van deze aflevering.

    Helaas moeten wij wachten met het uitzenden van seizoen 8.

    Dit heeft te maken met de rechten die op de serie zitten.

    Wij hebben momenteel nog geen zicht op een datum, wanneer wij met seizoen 8 mogen starten.

    Wij doen ons best om dit zo spoedig mogelijk te laten zijn.

    Tot die tijd zenden wij herhalingen uit van CSI.

    Wij raden u aan de media in de gaten te houden.

    Met vriendelijke groet,

    RTL Nederland

    Publieksvoorlichting

    —–Oorspronkelijk

  • fan

    In elk geval wel duidelijk van rtl, geen smoesjes etc.

    tja er zit niet anders op dan maar af te wachten

    brenda bedankt voor je reacties! het mysterie rond de vervolg uitzending is opgelost :-D

  • rovianne

    Mag ik vragen waar? Ik heb al Limewire en shareaze geprobeerd maar ik krijg ze zonder geluid…. Of moet ik ergens iets instellen?

    Balen joh.

  • Brenda de Roos

    bij limewire gewoon bij je zoekopdracht intikken…..csi season 8 episode 166

    of….csi dead doll 2….dan moet het toch echt gewoon lukken hoor

    succes, was echt de moeite waard, deze aflevering