Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

probleem met spel

  • deborah13

    ik heb een csi spel en zit in een tweede zaak dat is de zaak met die brand in huis .

    ik blijf daar steken. ik heb wel bewijsmaterialen maar geen verdachten.

    weet jij misschien hoe ik verder moet …groetjes deborah

  • csi.pagina.nl

    Hallo Deborah,

    op http://csi.startpagina.nl heb ik links naar sites waar precies op staat wat je moet doen om de spellen uit te spelen.

    In de rechter kolom staan blokjes over de games.

    Kies daar voor de juiste game de “walkthrough”.

    Succes,

    Ludo

  • ingeborg

    J a, je kunt op de site kijken waar je “het prikbord ” op hebt gevonden. In de linker kollom staan de spellen: alk through… en dan kom je verder. Onder het raam buiten moet je ook glas vinden, en aan de binnenkant ook. Kijk maaar anders wil ik je wel verder helpen.

    Succes en groetjes van Ingeborg

  • deborah13

    bedankt misschien kom ik dan verder groetjes deborah

  • deborah13

    oke als ik verder nog vragen heb vraag ik wel groetjes deborah

  • deborah13

    ik ben er weer mee bezig geweest en ik heb drie bewijsmaterialen 2 stukjes

    hout en een stukje glas maar heb jij dit spel al uitgespeeld dan kun je dan niet gewoon wat aanwijzingen geven groetjes deborah

  • simone mudde

    Beste Deborah

    De eerste verdachte is een buurman van de man waarvan er brand in zijn huis was.

    Daarna krijg je ook nog een aanwijzing die lijdt naar een andere verdachte die samen met de man aan vliegsport doet. Je moet dan een hangar onderzoeken. Je moet ook met deze twee mannen praten.

    Je kan altijd zoeken naar een walktrough zo heb ik het ook gedaan maar daar moet je alleen kijken als je er echt niet meer uit kan komen. Verder licht er achter het bureau beneden een potje waar aanstekerbrandstof in heeft gezeten. er hangt ook een schilderij waardoor sarah weet waar de brand is ontstaan en hoe het zich heeft ontwikkeld.

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Meestal moet je vaak terug gaan naar de andere locaties om meer aannwijzingen te hebben.

    Groetjes en veel succes van simone