Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Overleden csi acteur

  • David

    ik las laatst in de krant dat er een acteur of actrice in het echt overleden was?

    Weten jullie hier iets van af of is dit niet echt

  • deborah13

    ik denk dat dat niet waar is. er is wel eentje dood maar dan in de aflevering dat was speed verder weet ik niets deborah

  • Evelyne

    ik heb laatst aan het einde van een aflevering wel een nagedachtenis gezien, maar ik weet niet meer wat de naam van die persoon was.

    dus het zou wel heel goed kunnen.

  • wanyee

    ik heb die aflevering ook gezien en daarna heb ik een aflevering gezien van csi las vegas en toen die afgelopen was heb ik gezien dat die aflevering in loving memory van iemand was maar ik weet helaas niet precies wie het was dus het zou heel goed kunnen.

    heel erg jammer speed was best een lekker ding

  • Phieke

    Ik kan het even nakijken. heb toch alle afleveringen op dvd.

    Soms komt het voor dat het ter nagedachtenis is van iemand op de rol gebasseerd is. Misschien is die wel overleden.

  • vanessa

    Much more interesting is his involvement in the upcoming Movie ‘A Scanner Darkly’. Rory's was casted alonside Keanu Reeves, Winone Ryder and Woody Harrelson. The movie in in post-production and the releasedate is set for September 2005.

    Dussuh hij isse niet dood mensen zijn personage is overleden

    http://www.rory-cochrane.com/indexx.html kan je ff nog stukje door lezen van het interview en op die site staat zelfs een link voor een nog diepere interview met the man himself