Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

csi - dark motives

  • barog

    Ik zit vast bij case 1, wie kan me helpen?

    Ik zat eerder ook al vast, ik was vergeten vingerafdrukken van de envelop met geld te nemen.

    Maar ben overnieuw begonnen, met behulp van een walktrough!

    Maar nu ben ik op het punt met de ondervragingen van Leslie, en volgens de walktrough moet ik nu de vraag: Did you sabotage the bike with the Komawa tool krijgen, maar die komt maar niet wat ik ook probeer. (telkens opnieuw ondervragen)

    Ook geprobeerd om een warrant aan te vragen voor Corry Muzotti, maar die krijg ik ook niet, terwijl ik nu case 1 speel met een walktrough!!

    Wie kan me helpen, wat doe ik verkeed??

  • a.schouw

    hoi baroq

    je moet eerst de afgeknipte veer over de oorspronkelijke veer halen. je hebt die beide in je evedence balk, gewoon dubbelklikken op plaatje.

    daarna gaan de veren automatisch aan elkaar en kun je leslie verer ondervragen.

    wat de envelop betreft, weer dubbelklikken op 't plaatje en je kunt dan nog elk onderzoek doen. b.v. vingerafdukken of zo.

    succes! toosje

  • rosanne

    ik krijg die warrant maar niet voor mc laddan's trailer terwijl ik die de vorige x dat ik hem speelde wel kreeg ik heb leslie al wel in ondervraging gehad maar hoe krijg je dat met die corry muzotti (ofzo0w) ik zit helemaal vast en die domme csi agente geeft me geen goede hints en tips kan iemand me helpen

    mail me