Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

csigame - case 1

  • ellen

    Wie kan mij helpen case 1 te behalen?

    Ik heb alle bewijsmateriaal gevonden, Ik heb alles aan greg gegeven, ook heb ik de springer en het kleine voorwerp van de trailer aan elkaar gepast en de vergrootglas er op gehouden. Ik ben het spel nu voor de vierde keer aan het spelen maar ik kom er niet uit. Ik heb zelfs een walkthrough gevolgd!!

    Het probleem is dat ik niet snap wat ik met de 4 videostukken moet doen, heb er alles mee gedaan wat zou moeten maar ik snap niet hoe ik die 4 stukken onder de microscoop moet leggen. Ze moeten matchen maar hoe kan dat nou als ze alle 4 verschillend zijn. Ik heb het idee dat het met de “springer”te maken heeft maar ook daar heb ik alles al mee gedaan.

    Ik moet nog 1 vraag stellen aan leslie maar ook dit kan niet. Weet iemand hoe ik dat wel kan doen? De vraag is of ze de motor met de komawa heeft gesaborteerd, maar de vraag komt niet. Waarschijnlijk kan ik hierdoor ook Cory niet arresteren..

    Kan iemand me alsjeblieft helpen, ik snap er echt niks meer van, en t is erg frustrerend na 4 keer!!!

    Groetjes Ellen

  • Linda

    Hi Ellen

    Ik ben voor het eerdt op deze site en las jouw bericht, misschien heb je inmiddels al antwoord gehad maar ik zeg je die video banden hebben er verder nietd mee te maken lees je walkthrough nog eens goed want die helpt je er wel doorheen ik heb het echt stap voor stap gedaan.In case two krijg je te maken met Warrick.

    Succes.

    groetjes Linda